Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Simon är på mig och tjatar och jag HAR tänkt blogga om Annas kalas, men vare sig tid eller ork har funnits så det har liksom bara inte blivit av. Hade tänkt göra det nu när jag var klar med reflektionen, men... tja, det finns faktiskt inte tid eller ork just nu heller... :P
Klockan är snart halv 12 och jag har inte packat inför morgondagen ännu... Skall iväg på studieresa till Småland där vi bla skall kolla på lite olika möbelfabriker osv, så får la se om det blir intressant eller dötrist... Skall sova över på vandrarhem och på kvällen är det lekar och korvgrillning som gäller så kan säkert bli najjs oavsett. Skall resa med en gymnasieklass dock... Lite mindre upphetsande kanske, men vi får la se.

Packning nu oavsett. Sedan sova. Äääända till 5. Om jag har tur... Måste duscha och fixa matsäck imorgon och vi vet ju alla hur morgonpigg och snabb Cecilia är... Kanske borde gå upp 4...? Hehe, Erik kommer strypa mig.

Puss på er och ses på fredag, perhaps perhaps.
Syns vi inte är jag vilse i Smålands skogar!


helena

varför skriva om något man inte vill skriva om? blogga ska väl vara kul? ;) Det låter förresten som en riktigt trevlig natt, men jag e precis likadan tyvärr... vet jag att jag ska upp tidigt är det typ ingen mening att ens lägga sig, jag somnar inte ändå utan ligger och stirrar maniskt på klockan medan paniken stiger. alltid lika trevligt :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: