Gårdagens bedrifter...

Sitter vid datorn och dricker juice och är förvånansvärt pigg med tanke på hhur ajg kände mig igår natt när jag kom hem. ;) Erik ligger fortfarand eoch sover, han skall upp 11 har han sagt så vi får la se hur det går. ;P
Svärföräldrarna kommer förbi vid 12-halv 1, och då jag kom på att vi inte har något att bjuda på så tänkte jag tat man kanske kunde baka äppelmuuffins eller något då jag fick en massa äpplen från Mysan... Aldrig gjort äppelmuffins men hur svårt kan det vara liksom...? :P Sedan behöver jag även städa undan alla flaskor och burkar då vi visst hamnade här igår... o_O

Först förfest hemma hos Karins kompis (jag och namn...) vilket var najjs. Drog sedan vidare för att gå på någon fest hos deras nollor i vårt grannhus, 56an, men uppenbarligen så fick endast tjejerna komma in så killarna blev ståendes utanför så slutade med att alla kom hem till mig och Erik i stället... Och Erik som satt hemma och slappade med Jeten... :P Hehe, var bara "Heeej, duuuu älskling, eeeh he he... det blir nog fest här... en stund... det är okej va?" Var bara någon knapp timme innan bussen gick men ändå. :P Fyllde på kroppen med två starka grogger vilket verkligen behövdes. Inte.
Sedan bar det vidare mot stan och Blue Moon där vi möttes av världens kö så slutade med att ett par av oss hamnade på Harrys. Första för mig tror jag. Vart resten tog vägen vet jag faktiskt inte. :P Väl inne upptäckte jag att min hundring var väck, sådär smidigt. Tur att man har en Sandra som kan pejja för en liksom. ;P
Nattamat på BK att ta med hem och Sibylla till Erik. Taxi upp och möttes av älsklingen vid parkeringen. Gulligt. ^^

Fick inga riktigt bra pics, så dessa får duga:












Hehe, kom på att jag kanske skulle ta på mig något då Sandra snart kommer över för att hämta sin mobil... Sitter nu i string och sovlinne, sådär kul att öppna dörren i det kanske... :P

Nu: MUFFINS! :D


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: