Halloween-kalas...?

Anna frågade precis om jag hade några planer för min födelsedag... Svaret är väl egentligen nej, det finns inga direkta planer än, men det är klart att jag skulle vilja hitta på något... Att det sedan ligger precis vid halloween gör ju att jag gärna hade velat ha en maskerad av något slag... Älskar att klä ut mig. :D Sedan brukar väl kanske folket vara sådär pigga på det iof... Och dessutom är det alltid en massa andra folk som planerar fest vid halloween så jag brukar alltid få skippa min då folk lovar bort sig till andra fester istället... Är lika surt varje gång man försöker fixa något och alla bangar. Därför brukar det bli att jag inte ens bryr mig om att fråga, aldrig kul att få ett nej liksom. Men... Skulle folk vilja komma om jag hade en maskeradfest? Yes or no?

Eller så skiter vi helt i hela maskeradidéen och samlar folket till en redig fest istället. Men då lär ju definitivt ingen komma iof med tanke på att det är halloween... Kanske skall ta det helgen efter istället...?

Sova nu tror jag bestämt. Imorgon skall vi redovisa vårt projekt. Är rädd att det bara kommer vara vi som skrattar, men då får vi ta det, vi hade iallafall förbannat kul när vi gjorde det.

Pöss på er


Simon

Maskeradfest? Tja... barnkalaset hos Anna var ju lyckat iaf (bortsett från att diverse personer blev lite för fulla host host -.-) och det var ju kanske ett steg i rätt riktning? :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: