Jag tror det bor en tomte i tvättmaskinen.

Nu är det bekräftat. Igen. Jag står här med tre udda strumpor och undrar var fan deras partner är. HUR kan tre sockar bara försvinna? Det är ju inte som att man bara slänger ena sockan i tvättkorgen! Eller? Jag är övertygad om att det sitter någon tjomme inne i tvättrumman och helt sonika snor mina strumpor. En riktigt elak jävel är det där, för vad fan skall jag nu göra med mina udda strumpor? Antagligen använda dem då de iallafall är svarta allihop men ändå...

Tänkte lägga mig nu när jag äntligen fått undan all tvätt från sängen. Hade ju vart najjs att komma i säng tidigt och faktiskt sova ut för en gångs skull. Just saying... Eriks raid går dock tydligen åt skogen så han kommer bli senare än vanligt. No surprise there. Borde skissat och räknat hållf idag men bidde inte så. No surprise there either. :P

Well, sova som sagt. Puss på er

[5 dagar kvar tills Stitch joinar oss]


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: