Morgonpigg my ass.

Har precis kommit upp, verkligen sketatrött. Tappat räkningen på hur många gånger jag vaknade i natt. Kom på den brighta idéen, att om det var en övning idag så skulle jag fortsätta sova och om det var en föreläsning skulle jag ta mig upp och gå till skolan. Det var tydligen en dubbelövning... x_x Det är en jäkla massa tid att missa och då tentan börjar närma sig så är väl det sådär smart kanske. Så jag går till skolan. Grattis mig. Verkligen.
Frågan är ju dock om jag pallar att stanna kvar och räkna efter övningen också. Hade ju verkligen behövts, men sist så somnade jag typ hela tiden över min bok = det gav änna inte så mycket.

Får väl sätta på mig lite kläder, bre några mackor och bege mig.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: