Svamptur i Dejes skogar...

Har lite problem här... Skall ut i Dejes skogar efter skolan för att plocka svamp med lite klassfolk, och i vanliga fall brukar jag ju ta på stövlar och oömma kläder samt ta med en hink och en svampkniv, men... här i Karlstad har jag liksom inget av det... Så just nu sitter jag i vanliga om än lite smidigare kläder, har packat ner ett par gympaskor i en påse och har med... tja, en till påse... Borde la funka det också. Rensningen av svampen blir ju också lite mindre skoj (för den är ju så jäkla rolig annars liksom...) utan svampkniv men det får la gå ändå I guess. Haha, jag gillar ju inte ens svamp egentligen... :P Är mest en social grej plus att Erik gillar svamp så jag får la plocka till honom. ^^

Nu skall jag iaf blåsa håret och bege mig. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: