Tadaima...

Kom precis hem. Var totalkasst väder när jag drog så pälsade på mig en tjock stickad tröja... Sådär clever när det sedan blev strålande sol och sketavarmt... Hade dessutom inget snyggt linne under (vi skyller på det och ignorerar det faktum att Sissi inte rakade sina armhålor imorse...) så blev till att traska runt i den tjocka tröjan ändå. Mumma.
Hittade en jättefin present till Erik trots allt, och blev t.o.m det jag hade planerat, men säger inte vad det är förrän han fått den. Inte för att han läser här så särdeles ofta oavsett, men det händer...

Nu är ju då frågan om man skall sätta igång med den "riktiga" maten, men det är en smula tidigt ännu... Även om min mage vrålat i några timmar nu... Kanske kan ta en macka lr nåt så jag håller mig...?

Sedan hade det varit alldeles underbart om Erik kunde bli klar på toan någon gång så jag kunde komma in för min blåsa kommer snart brista...!
En liten parantes sådär.

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: