The axe shall fall...

Blev ingen kreativitetslektion för min del imorse. Kroppen var inte riktigt på min sida så valde att snora ner kudden istället för klasskompisarna. Sov en gnutta (väldigt...) för länge men var iallafall i skolan vid 1-snåret, och blev då att sätta sig ner och tjöta ihop sig om projektet med folket. Nu har vi iallafall en grejjt idé som vi skall fixa i eftermiddag när alla är klara med sina extragrejer. Skall ut till Våxnäs och fixa allt så får äntligen se Tinas hus också, najjs. Om jag bara hittar dit, men Jocke skall med i bilen och han har nog bättre koll på området så vi kommer nog fram. Just det, måste checka med E att jag faktiskt kan ta bilen, annars blir det kämpigt...

Ledsen, inget speciellt intressant inlägg idag men med en hjärna som består av potatismos så kan man faktiskt inte begära så mycket mer. Tänkte tipsa om ett nytt band som iallafall inte jag hört förut, DevilDriver. Orkar inte hitta något youtube-klipp just nu dock. Hittade dem på en bruds blogg men tänker inte länka till henne för hennes var till och med tråkigare än min. Blir inte speciellt intressant när 99% av alla inlägg börjar med "Det var ett tag sen, men jag har inte haft så mycket att skriva om"...

Funderar på om jag skall fixa mig något käk innan jag drar mig...? Och just det, ringa Erik var det... Inte glömma inte glömma... Well, laterz suckers


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: