Här kommer då picsen från kalaset...!

Tänkte att jag äntligen skulle ta mig i kragen och blogga lite om Annas kalas.
Har suttit nu några timmar och försökt få mina nedladdningar i utorrent att starta... Fattar verkligen inte vad som är problemet... Eller tja, nu gör jag väl det - min port är inte öppen, men verkar inte kunna göra något åt det. Ek har suttit och hjälpt mig en massa över msn de senaste timmarna (...?!) men trots en jäkla massa försök med en massa skit har vi inte löst det. En smula irriterande så. utorrent hittar en jävla massa seeds och peers men den vägrar starta själva nedladdningarna. Nu har vi iallafall gett upp for now så tänkte jag kunde ta och roa mig lite istället kanske... :P Tack ivf Ek!

Såpp... Förra lördagen var det alltså dags för Annas fest med tema barnkalas. Var lite sent ute som vanligt, men skyller på att jag var i Thn till sent för att hjälpa Erik shoppa sig några MYCKET välbehövliga jeans (han hade ett par som räknades som hela, och de hade änna inga innerfickor, var bara två stora hål... Och detta var alltså hans BRA jeans... För att inte tala om att de dessutom var för korta...)

Då det var barnkalas var det inte ok att komma i svarta kläder så fick bli min turkosa lilla klänning, och väl på plats var det partyhattar och masker som gällde. Även godis i form av tablettaskar, tårta, färgglada sugrör, disneymuggar och diverse blåssaker fanns att tillgå.


Ida gick helhjärtat in för rollen... :P






Hehe... Kunde inte låta bli. ;)

Hehe, blank och blek är man...


Anna lyckas vara vacker även när hon gråtit, duktigt.


Finns det hjärterum finns det skjärterum... :P



Kvällen började grejjt men slutade väl kanske inte riktigt som planerat. Fick lite brådhastat slut då vi hamnade ute på lastbryggan på baksidan huset där vi satt och pratade i ett par timmar innan det blev taxi till Näl vid halv 3. Satt där någon timme eller två innan jag kunde ta en taxi hem vid halv 5. Sånt som händer, vad gör man inte? Fick ett urgulligt kort som tack idag. Tack själv för att du är en så bra vän!

Glömde helt av att gratta Anna-älsklingen här förra måndagen, var så mycket annat då, så här kommer ett försenat grattis, bara för att lägga till lite extra bilder liksom. ;P

GRATTIS Anna, du är världens bästa kompis!


Älskar dig babe.

Nu är det nog dags för mig att nana tror jag bestämt. Maaassa hållf som jag kan se fram emot imorgon, yiiha.
Puss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: