Varför inte passa på...?

Klockan är 05.20 och här sitter jag och låter håret sakta torka en smula medan jag käkar frukost. Dum är man. Har typ inte sovit på hela natten, så jag går runt som i dvala just nu. Kom i säng vid halv 12-12, låg och vred mig till halv 1, kom på lite saker jag glömt att packa ner, fick hoppa upp och göra det, sedan låg jag och vred mig någon timme till innan jag slumrade till bara för att bli väckt av Erik när han kom insmygandes (nå, han försökte iallafall...). Han kunde uppenbarligen inte sova så han valde att göra migt sällskap i vredandet (höhö) medan han... pratade. Jag vet inte hur det är med er, men jag sover iallafall inte lättare när någon pratar med mig... Vid tre kollade jag klockan och stönade högt, strax efter det gav Erik upp och gick upp igen. Då var det 1,5 timme kvar tills min klocka skulle ringa. Lyckades återigen slumra in tills... Erik kom in igen... Och sedan ringde typ klockan.

Jag fattar inte hur jag alltid får bråttom oavset hur mycket tid jag har?! Är ingen panik ännu, men så kom jag på att jag måste blåsa håret, borsta tänderna, fixa matsäcken och packa ner det sista... Och sedan får jag skynda bort till skolan där jag skall stå klockan sex. Hehe, där kom paniken.

Puss på er.
Kanske skall väcka Erik innan jag går...? Bara för att jävlas lite liksom...? Höhö.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: