Whoopsie...

Upptäckte just at en av skissuppgifterna som skall in imorgon är en megasuperduperultrastor uppgift. Eller typ iallafall. Det är 18 delsteg med små uppgifter. Går ut på att rita en förjävla massa olika kuber med och utan hjälplinjer på ett A3. Ok, 1) jag har inget A3 och 2) jag vill inte. Vi har redan gjort sådant här, och det var faktiskt inte speciellt kul då heller. Dessutom ser jag hur min tid riner ifrån mig. Skall även hinna med frisbeegolf med Ida och laga mat och käka den och duscha och städa och och och...

Kycklingen är i mikron för tining och håller på att rensa bordet för att kunna skissa. Bara att sätta igång antar jag. Yejj. Han får nöja sig med A4 helt enkelt. That's all he's gonna get anywho.


Karin

Sv: Mer parten av alla tjejer bär på någon sort av viruset... Sen är det inte alla som är av lika agressiv sort men bara att de finns ett virus i kroppen som är dolt kan ju göra sitt ibland... :( Så att man bär på det går inte att spåran fören det tydligt syns i cellerna. :/ Kan man ju fråga svenska sjukvården, tror att de kommer bli en rejäl diskussion men jag ska driva min åsik... Men det är la för att de anser att skaddan redan kan va skedd... men som sagt det vet man ju inte... :s

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: