Ett livstecken.

Såg att statistiken gått rakt upp idag, men nej, jag har inga bilder att lägga ut just nu. ;) De lär komma tidigast imorgon kväll. Sen kväll. Sitter i ett hav av saker just nu, saker som jag imorgon måste försöka packa ihop till mer hanterliga proportioner. Och jag har en väska...? Som var knökfull när jag åkte hit. Och efter det har jag hunnit med en shoppingtur till Göteborg och en till Nordby... Skall bli intressant att se hur detta går. :P

Nu skall jag iaf sova, är helt slut efter helgens strapatser och imorgon väntar jobbet. Sista dagen iallafall. Alltid något. ;P Och efter det är det matte som gäller. ;) Igen... Den här gången så jävlar. :P

Nightynight


eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: