Flegmatisk...

Spelade Alias hemma hos Karin i helgen och störde mig något enormt när ordet "flegmatisk" kom upp och jag inte för mitt liv kunde komma på vad det betydde. Kände ju igen ordet men just då (och sedan dess...) har det vart helt blankt. Men nu vet jag iallafall att det betyder typ; långsam, trögflytande, sävlig. ;) Fast jämfört med de andra som inte ens visste vad en tomahawk (en indiansk stridsyxa för dem som inte vet) så tycker jag nog att det var ok att inte veta vad flegmatisk var. ;P
Älskar sådana där spel, kanske skulle ta och önska mig några när jag fyller, kommer mig ju aldrig för att köpa dem själv...

Nej, sova var det ja... Ska bara lägga över lite musik på mp3n, jäkla trist att sitta och plugga matte på egen hand imorn i en massa timmar om jag inte ens kan ha musik i öronen. :P Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: