Here it comes!

Det ni alla väntat på; bilderna från helgens cykling i Bullaren! ;P

Själva cyklingen:


Soligt och varmt värre... För att inte tala om svettigt... :P


Maja Gräddnos posar i cykelhavet. ^^



Karin som Maja Gräddnos...

...och yours truly som Pelle Svanslös (blev totalt svanslös då min lilla svarta stump trillade av vid typ andra stoppet. :P )


Fick t.o.m diplom för att vi klarade oss runt den 4 mil långa rundan. Känner mig rätt stolt ändå, men tanke på hur lättcyklad vår tandem var... ;) Morrhåren satt dock kvar i fejjset även efter att vi tvättat bort sminket. Kombon svarta streck i ansiktet och gassande sol i några timmar var... sådär. :P Håller på att försvinna nu äntligen. :P


Kvällens partaj:



Just lovely aren't they...? ;)
När jag ändå är igång så kan ni ju få se två lika lovely bilder på mig. För att det skall vara jämnt liksom. ;)

Well, för o se det positivt, glad är jag ju iallafall. Eller väldigt full kanske, eller både och..?! :P


Haha, förlåt Karin men jag kunde bara inte låta bli. Jag tror att Karin gör sig till, men hundra kan man ju aldrig vara. ;)





Blev att sitta och zappa ändå... :P Ser dock mest på filmen, likaså bra när man ändå börjat med den liksom. :P


Karin

Hahaa... Kan inte sluta skratta, känner mig fan galen. ;P



Jo har en bild på dig där på "parkeringen" vid badet. Den ska du allt få. :) Så söt så.



Officiellt 18 men ni är mycket välkommna tidigare. Gissar att ni inte är färdig fixade när ni åker från Karlstad. xD



Pöss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: