Idéer...

Har en idé på en ny design btw... Får klura lite på hur jag skall få den bra dock... Borde verkligen skaffa photoshop så jag kan göra om bilderna bättre... Ta bättre bilder hade också vart ett smart steg... Samt lära sig mer om koder... ;) Men men, det får la komma allt eftersom. Men hur gör man en cool, rockig design utan att den blir svart (även om jag kanske egentligen, på sätt och vis, hade velat ha svart då det är favvofärgen)...? Vill defintiivt inte ha en söt, rosa liten skapelse liksom, men får bara höra att mina är lite... deppiga och tråkiga. :P Men skall ju ändå matcha mig right? Haha, inte för att på något vis säga att jag är deppig och tråkig but you get what I mean. Hopefully. ;P Nej, sova var det jue! Godnatt!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: