Matten är över (för den här gången...)

Nyss hemkommen från mattetentan, och får la säga att det känns helt ok. Upptäckte ett slarvfel (r^2=1 ger inte dubbelroten 1, det ger +/- 1, gaaah) men hoppas att han inte drar allt för mycket. Missade även en integral (hittat en av... 7? som lyckades lösa ut den så känner mig inte allt för korkad) samt iallafall större delen av de sista två uppgifterna. Hade verkligen verkligen hoppats på ett problem med koncentrationsändringar då det har vart på nästan varje tenta, men inte våran, vi kör temperaturändringar istället. Och det har jag bara räknat ett enda problem öht, så den formeln satt ju sådär i huvudet... x_x Men vi får la se, känns definitivt inte som att det var omöjligt iallafall. ^^ Så nu håller vi alla tummar vi har att både Sissi och Tina slipper göra om denna skittenta ytterligare en gång. :P

För övrigt så fick jag i mig 4 godisbitar under tentan trots att jag satt med en stor lockande påse framför mig, och detta pga en jävla blåsa i munnen. Fick knappt i mig någon frukost heller, gör ont så jag vill gråta så fort jag stoppar något i munnen. Vilket har som resultat att jag är alldeles förbannat jävla hungrig just nu. Tips på vad som inte svider att käka...? :P Fil hade vart najjs just nu...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: