Slut på veckan.

Lång dag idag. Festen hos Karin igår var najjs, bilder får komma senare. De få jag har, blev inte mycket taget igår, och det som togs blev sådär så får la se vad som hamnar här. Blev packning, frukost och allmänt slappande hos Karin imorse innan vi begav oss via Uddevalla för att hämta lakritskritorna som jag fått päronen att köpa på Danmarksfärjan, men som jag glömde kvar hemma när jag stack upp till Karlstad. "Jävla fail" som min kära syster så passade beskrev det. Skulle ge kritorna till Tina då hon verkligen älskar dem så var ju sådär smidigt att glömma kvar dem. ;) Tog vägen via Färgelanda/Frändefors upp mot Karlstad, och var la uppe vid 5-snåret. Sov en stund innan jag drog till skolan och mötte upp Tina för matteplugg. Blev kvar till 22.30, och måste säga att det kändes riktigt bra. Klarade de flesta talen galant, och försöker övertyga oss om att det beror på att vi nu kan skiten och inte på att tentan var ovanligt lätt. ;)

Nu är det iallafall dags att nana, är ju mer matte som väntar imorgon. ;) Yejj. Pöss och godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: