Tandhelvete.

Sitter och tokgrinar för att det gör så ont i käften. Är på samma ställe som vanligt, mellan den bakersta tanden höger uppe och den framför. Tandköttet är helt inflammerat och det dunkar i hela käken. Knaprar tabletter som om det vore smågodis och vrålar högt när jag försöker köra med tandtråd. Tandläkarjäveln sa att det bara är något som har fastnat och att det löser sig om jag bara kör med tandtråd, men jag KÖR med tandtråd och jag får fan ALDRIG ut något som har fastnat, så hur FAN kan det göra så helvetiskt ont?! Inte speciellt sugen på att betala en 600 kronor för att få samma förslag igen, så då är ju frågan om jag skall härda ut (har ju inte löst sig på snart ett år iof, men kanske kanske kanske...?) eller om nästa tandläkare kanske har en annan lösning på problemet? Jag pallar fan inte det här. Kommer få problem att käka sen eftersom det gör så ont att tugga...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: