Ups and downs.

Fick precis en liten svacka i humöret. Antagligen för att jag är konstant trött. Sov inte många timmar inatt, vaknade en miljard gånger och räknade ner timmarna jag hade kvar innan klockan skulle ringa. Rätt najjs natt. ;P

Matten går rätt ok. Ena stunden känner man sig som en kung på matte och talen flyter på hur lätt som helst och dagen efter så kör man fast på vartenda jävla tal. Sådär uppmuntrande. Mackan hade tydligen sagt att tentan som vi gjorde i juli såg ut att vara jättelätt också, och i och med att vi kuggade den så måste det ju betyda att vi är kassa, vilket känns rätt bra. :P Men i och med att han inte faktiskt har gjort tentan utan bara sett upplägget så väljer vi att skita i hans åsikt for now. :P

Tina skall göra kommunikationstentan imorn också (*håller tummarna*) så jag får plugga på egen hand fram tills att hon är klar, men det borde jag la klara. Om jag nu bara kommer upp på morran, har vart lite sisådär med det det senaste. :P

Såg att Anna-raringen hade slängt upp lite bilder från Fjorden på sin blogg, så tänkte att jag skulle göra detsamma. ^^





(snodde visst några av Anna också, ouppsi. ;) )

Dags att sova nu så jag har minsta chans att komma upp imorgon. :P Puss och godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: