Change of plans...

Blev inte riktigt som jag tänkte mig. Bidde inget stan. Behövdes egentligen inte, var mest bara sugen. Istället köpte jag hårfärg som jag tänkte använda nu innan jag drar till Anna. Men när jag kom hem vid tvåtiden satt tre snubbar i soffan och spelade tv-spel. Och där sitter de än. De gormar och skrattar och allmänt bara låter förbannat mycket. Och jag har sådär lust att traska runt med färg i håret medan de är här. Speciellt eftersom jag vanligtvis inte har speciellt mycket kläder på mig under tiden pga fläckrisken... :P Gert skulle komma vid 5 och jag skulle la vara hos Anna vid 6, men får la se hur det går. Hade hoppats att Erik skulle köra mig men då gäller det ju att han får sin söta rumpa ur soffan också...


Sara

Ha ha! Ja visst var det den roligaste sömnprataren någonsin! Undrar verkligen var alla dessa konstiga utrop kommer ifrån, det är ju inget man säger varje dag direkt ^^

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: