Det här gick nog prima. ^^

Är äntligen ledig efter dryga två veckors hårdplugg, och jag tror dessutom att jag klarat båda tentorna. Eller tror, jag är faktiskt rätt säker på det. I maskin hade jag en poäng från full pott på inlämningarna så behövde bara 8 poäng på själva tentan och det borde jag allt skrapat ihop utan större problem. Fyran som jag hade velat ha är nog tyvärr lite längre bort. Fortfarande inte omöjligt, men kanske inte speciellt troligt.

När jag fick kretstentan idag kunde jag inte låta bli att flina. Den liknande typ på pricken de tentor vi gjort medan vi pluggat. Förstärkaren var ny men det hade vi ju blivit informerade om innan. Den ingick inte när vi gick kursen så var inte mycket att göra där. Jag gissade på en icke-inverterande förstärkare (hehe, 50% chans) och skrev ner formeln jag hade. Kunde inte göra mycket mer, men har man röta kanke man kan få ett sympatipoäng..? ;) Efter lite drygt en timme hade jag gjort 5 uppgifter av 11 och började fundera på om jag skulle kunna dra hem tidigt, men icke. Tyckte jag fick megakonstiga värden på de två sista så räknande om alla ekvationer, men oavsett hur många gånger jag kontrollerade så fick jag alltid samma svar och då tydligen Tina fått liknande siffror så kanske det var rätt ändå... :P Man kan ju alltid hoppas. :P Kändes bra iallafall och jag kommer bli mycket förvånad om jag inte klarar mig.

Nu ser jag mest fram emot en ledig dag imorgon som består av tvätt (...) promenad och lite annat sköj. Vill ner till stan för att köpa en ny läppring och kanske sola lite men vi får se. :P
På fredag drar jag och baben iallafall till vår vackra (...) huvudstad för hotellvistelse, bio, shopping, restaurangbesök och lite annat vi kan komma på. :P Ska bli fett najjs. :D

Men är la dags att avsluta den här romanen kanske. Ska trycka i mig det sista av min äggmacka och sedan nana tror jag... sååå, nightynight minna


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: