Resumé över vårt nyårsfirande...

Sitter hemma hos Jenny och Jeten och roar mig med Jennys dator medan Erik envist sover vidare. Tycker han kan gå upp och roa mig istället för nu har jag snart inga fler sidor att besöka och då vet jag inte vad jag skall göra... Jag funderar visserligen på att börja diska, men då även herrskapet ligger och sover (eller så gömmer de sig bara i sovrumet, vad vet jag?) så tänkte jag att det kanske stör...

Gårdagen var riktigt najjs, fick skjuts av Gert så vi var nere strax efter 13, och när vi väl hittat fram och in så var det tjöt och tv-spel som gällde (yeez, måste verkligen träna på guitar hero, sådär coolt att endast kunna klå folk på easy...) tills vi drog iväg mot stan och bowling. Det gick över förväntan då jag kom tvåa men hade inte en chans att nå upp till Jetens resultat då han slog strike efter strike... Erik är nog inte alltför nöjd med sin placering dock, men han sa att han lade sig för att vara snäll mot värden. ;)
Sedan var det mer tjöt och lite tv-spel innan killarna fixade maten (!?!) medan jag och Jenny sjönk ner i soffan och blev serverade en drink medan vi slappade och letade musik. ;) Vi fick dock ta hand om sallad, champinjoner och dukning, men det kan man la stå ut med I guess... ;P
Åt maten (potatisgratäng och kött) samt efterrätt bestående av cheesecake/glass med smak av pepparkaka och citron innan vi spelade några brädspel. Mycket najjs. När vi vann vill säga... ;P
Vid halv 12 drog vi ner mot Chalmers där vi kollade på en jävla massa raketer innan vi mötte upp Hugo och följde med honom in på... eh... någon bar som de hade hand om. En del mysko folk och Tetris som gick på repeat på spelaren men över lag trevligt. Vi ägnade tiden åt att tjöta, bygga torn av tomma (och inte så tomma...) glas, kasta guldstjärnor på varandra och allmänt bara flumma. Trevligt trevligt.
Fanns vissa planer på att gå ut efteråt men vid en halv tre insåg vi att vissa parter var mer intreserade av nattamat (och då inte jag för en gångs skull!) så vi drog hemåt och stanna till vid Statoil på vägen.

Pics får ni se senare när jag kommer hem, men kan ju förvarna om att det inte är många och de är definitivt inte bra. Konstigt hur man i vissa sällskap kan komma hem med över hundra bilder efter en festkväll medan man i andra sällskap kanske kommer hem med en tre-fem stycken.

Och så slocknade datorn mitt i allt också, najjs najjs. Kommer inte ens ihåg vad jag skrev så skit sam.
Nu har Jeten iaf vaknat och Erik är kontaktbar så någon kan nog roa mig iaf. ;)
Åhå, nu sätter Jeten på tvn, halleluja.

Laters



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: