Lista över 2009...

Har tråkigt så snodde mig en lista från Robin.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yepp.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga löften så... nej antar jag.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes, Anki! :D Och sedan lite bekanta. Missat någon?

4. Dog någon som stod dig nära? Farfar.

5. Vilka länder besökte du? Norge.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lite disciplin hade väl inte suttit helt fel kanske. Det hade löst både plugg- och träningsbrist. Så; mer kärlek, mer pengar, bättre betyg och en snygg kropp. ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag och datum... Minns inget specifikt datum nu, men det faktum att jag blev vän med Helena igen är la en rätt viktig sak så. Och Metallica i våras, minns inte datum där heller dock...

8. Vad var din största framgång 2009? Hur deprimerande det än låter så hade jag inga direkta framgångar under 2009... Skulle la kanske vara att jag fått mig ett extrajobb då...

9. Största misstaget? Troligen att jag inte pluggade någon matte över sommarn. Då hade jag kanske sluppit det i ett senare skede.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än någon smärre förkylning och en förbannat massa blåmärken från jobbet. Mina ben har sett helt jävla misshandlade ut...

11. Bästa köpet? Min dator.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Hehe, hyra troligen. :P Eller mat. Går åt en förbannat massa mat i vårt hushåll...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Allt och inget. Min pojkvän och mina vänner men ingen specifik händelse. Haha, eller kanske några av mina betyg... Hållfen var ju rätt oväntad. :P

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Troligen inga alls, för kopplar inte låtar till årtal, men Svenne banan eller någon av alla de där radioskvallåtarna som gick varma i somras kanske.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Berg-och-dal-bana.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och pluggat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hade kanske inte behövt riiiktigt så mycket godis och snabbmat...

18. Hur tillbringade du julen? Hemma i Uddevalla med familj och släkt.

19. Blev du kär i år? Njae, jag fortsatte vara kär iår. ;)

20. Favoritprogram på TV? Zappar mest så har inga favoriter.

21. Bästa boken du läste i år? Läser så lite atm, men Grottbjörnens folk får jag la säga. Tänkte läsa om serien.

22. Största musikaliska upptäckten? Lyssnar typ på samma skit som vanligt. Inte hittat mig några nya band. Återupptäckt några gamla dock. Alltid najjs. Åh, just det! Största upptäckten var nog att man kan få in Radio Bandit hemma i Uddevalla! Hårdrock på radion, kan inte bli bättre.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det mesta faktiskt. Bästa var ju Disneyboxen från älsklingen iallafall, ligger nog i toppen bland de bästa presenterna ever. :P

24. Något du önskade dig men inte fick? Inte direkt.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hehe, måste tänka efter. Gick i skolan och myste sedan med E.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite bättre betyg och en massa mer pengar hade suttit rätt fint, men över lag var det najjs.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stil..? Inom? The usual är väl svaret oavsett kanske.

28. Vad fick dig att må bra? Erik, hårdrock på hög volym, vänner och vackra dagar.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, sugen...? Ingen direkt.

30. Vem saknade du? Helena, Erik och farfar.

31. De bästa nya människorna du träffade? Folket på jobbet tror jag. :P De är gött sköna.

 

Hehe, upptäckte att jag inte tänker på våren som 2009. När jag försökte komma på olika händelser så tänkte ajg bara på saker som hänt på hösten. Våren 2009 är så långt borta att den redan är utraderad ur mitt minne. ;)

Såpp... nu är ju frågan om man skall lägga sig kanske... Har ju en del att göra imorgon om man säger så... Och sedan drar vi upp till Karlstad på söndag så måste ju packa och kanske tvätta en del och så också.

Bara roliga saker på schemat... :P

Well, nightynight.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: