Tisdag...

Hehe, läste just denna kommentar inne på Fokis blogg:
Besök min blogg & kommentera så kommenterar jag din med. ! ;)
Lilla gumman, jag är ledsen att säga det men du har redan kommenterat i hennes blogg... Just wanna break it to you love.

Sett Stolthet och Fördom ikväll, ensam då E inte gillar romantiska dramer. :P Han föredrog visst att sitta ensam i datarummet och spela WoW medan en serie gick i bakgrunden. Helklart bättre än att mysa i soffan med mig. Ve den stackars pöjk som måste se på lite romantik med sin flickvän. ;)

Satt med maskinelement idag med Tina och vi kom fram till att vi nog borde klara tentan för teorifrågorna är inte megasvåra. Kanske de är som vi får men man får ju ha med sig... tja, vad som helst egentligen, så man kan ju slå upp det mesta. Hoppas jag...

Nej, sova nu. Mer plugg imorgon (yiiha...), då kanske även med Backis om han orkar sig dit. ;)
Nightynight


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: