Fucking-jävla-idiot...!

Såg att Backis gått med i ännu en grupp på Fejjan, FUCK the Idiot who threw the dog from bridge, och kollade in den, och där hade de länkat den här filmen. Jag lägger inte ut den som film här utifall att någon som inte vill se den klickar på den av misstag. Den är verkligen jättehemsk så de som inte pallar sånt ska inte klicka på länken. Jag mådde iallafall illa efteråt. Bara en varning.
Film
Det verkar dock som att de anklagar fel snubbe för skiten vilket ju kanske inte är så najjs med tanke på vad gemene man brukar tycka om folk som misshandlar djur... Kan tänka mig vilka roliga mail han har fått hittills.
Den som gjorde det däremot... Första tanken/känslan var ett så grymt stort sug att plocka upp idioten och kasta ut HONOM från bron så HAN bryter vartenda ben i kroppen. Hata.

Ska sova nu ivf... Pöss på er


Simon

Tack för varningen. Jag låter bli den filmen helt enkelt.

helena

heh, jag med ;) varför tigga om att må dåligt liksom...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: