Kastreras bör de, hela bunten.

Just det... Gissa vad Tina berättade idag? Att en femtonårig brud blivit nedslagen och våldtagen nu i helgen. Två hållplatser från Tinas hus. Tjejen hade åkt nattbussen hem till Våxnäs och blivit påhoppad när hon gick från bussen på väg hem. För att ytterliggare spä på alla fördomar så var det naturligtvis en utländsk (härkomst okänd) man, och Tina trodde att han åkt med samma buss och hoppat av samtidigt som tjejen. Härligt. Nu skall man asså gå runt och vara orolig igen då. Var ju en snubbe som härjade vilt i höstas och han var på en massa tjejer, men minns inte om han faktiskt fick fullbordat något samlag då folk upptäckte det ibland och gick emellan. Han sitter iallafall häktad atm vilket betyder att detta är en ny snubbe. Och även om detta hände i Våxnäs så är ju inte det så jävla långt härifrån heller, och med tanke på att jag traskar hem genom Kronoparken efter mörkrets inbrott typ varje dag i veckan nu så känns ju det... sådär. Om inte annat är man ju orolig för Tina och Lovisa och Anna som bor där borta...
Fullkomligt hatar våldtäktsmän, de borde kastreras utan rättegång. Jävla svin.
Och jag menar, bruden var femton? FEMTON!? Hon kanske till och med var oskuld? Kul att bli av med oskulden i en våldtäkt...

Nej, jag blir bara så arg. Nej, ordet arg räcker inte för att beskriva vad jag känner. Jag HATAR dem.


Simon

Instämmer. Mkt möjligt att hon var oskuld ja. Känner redan till två tjejer som blev av med oskulden genom våldtäkt :/ Creepy. Bunta ihop dem och slå ihjäl dem bara! (Våldtäktsmännen alltså, inte tjejerna...)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: