Knappt med tid...

Det här lär nog bli en fullspäckad dag. Kom inte i säng förrän en bra bit efter två igår natt så var lagom pigg när klockan ringde 7 idag för att jag skulle upp och tvätta. Pallade inte riktigt så kom inte upp förrän halv 8 men då var det till att bära den stora, tunga, jävla, otympliga, ohanterbara, klumpiga tvättkorgen bort till tvättstugan. Kastade in två omgångar och gick sedan hem och lade mig igen. Upprepade proceduren någon timme senare. När jag sedan var iväg på den sista vändan och skulle tömma torkskåpet upptäckte jag att inte ett enda plagg var torrt..? Och detta trots högsta värme och 45 minuter...? Kul. Bara att hänga upp i lägenheten I guess...
Lade mig igen när jag kom hem igen medan Erik gick upp och gjorde frukost. Sedan ropar han plötsligt att "Mackan kommer upp!" Eh...? Va? Mackan? Upp? Hit?! NU!? Kul att få besök när lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag ligger i bara trosor i sängen... o_O Hinner precis få på mig lite kläder och sätta upp mitt feta härliga hår innan han kliver in genom dörren... Mycket najjs.

Nu sitter jag mest och väntar på att Sandra skall bli klar så att vi kan gå på promenad. Var tänkt att jag skulle ner till stan innan dess men tiden blev lite knapp och jag orkar inte stressa.
Ikväll är det nog annars mys med tjejerna. Tina smsade att det var träff hos Anna med lite vin och sånt och att vi sedan får se om vi drar till stan eller inte. Jag vet dock inte riktigt hur jag skall göra. Jag vill med, men samtidigt så är tiden lite mot mig. Dels vill jag ju klara av mina ärenden på stan, dels måste jag duscha, dels måste jag städa, dels måste jag packa inför morgondagen och dels kanske jag måste ta hand om Gert när han kommer upp ikväll då det finns en risk/chans att han kommer upp efter att Erik börjat spela... Och i och med att han då är helt okontaktbar så får jag la hjälpa Gert med Stitch när han nu är så snäll att han faktiskt kommer upp för att hämta honom... Är la därför jag behöver städa också... Och vika tvätt när den väl har torkat...

Geeez.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: