Lååång dag i skolan...

Blev femton långa timmar i skolan idag. Först fem timmar på maskintenta (som jag btw tror gick bra, men jag hoppas fortfarande på bättre än bra) och sedan tio (!!!) timmar kretsplugg inför tentan imorgon. Eller tja, gjorde la några uppgifter med mest tid gick till att göra formelbladet som jag skall ha med. Tills vi insåg att våra formelblad nog låg på gränsen till vad som är tillåtet... Vi får inte ha lösta exempel och det tänkte vi komma runt genom att rita bilder och skriva om dem istället för att ha med siffror och exakta lösningar. Men skall jag vara ärlig så balanserar de farligt nära lösta exempel en del av dem... Så jag gjorde om min. Bara sådär. Började om på ett nytt blad liksom. Tog bara en tre timmar så spela roll liksom... eh... ja... Men nu är det iallafall gjort, och det ser bra ut, så skall nog gå bra tror jag allt. :P
Nu är jag iallafall helt totalt jävla slut, och hjärnan slutade fungera för flera timmar sedan.

Tänkte bara länka ett av Saras inlägg innan jag lägger mig, för det gjorde verkligen min kväll. :D
Enjoy!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: