Lite deprimerande...

Hittade den här bloggen när jag satt och läste kommentarerna på Fokis blogg, och den känns lite... sorlig. Är en 11-årig (!!!) kille som sitter och bloggar om mode och hans liv osv. Han låter och skriver (om än en gnutta omoget emellanåt) som tråkmodebloggarna, har typ dagens outfit och liknande. Och jag menar, han ser ut som vadå? Åtta? Har inte småbarnen bättre saker för sig nu för tiden?

Nej, nu är det promenix med Sandra som gäller. Laterz!


blondinbodahl

men gudars vilken söt unge!

Karin

Söt kanske ja, men hjälp man blir ju lite mörkrädd oxå. =/ Hehe jag och mina skuma tankar om folk och deras skor, säger så mycket om folk på något sätt och då inte rörande märke eller dylikt utan hur de placerar dem. De lyser osäkerhet om hans skor/fötter. xD Haha känner mig lite lätt skadad ibland. Komiskt på fester när man så lätt kan förstå vems skor som är vems om de inte är flyttade på utan bara utgångna på stället genom att känna någons personlighet/kroppsspråk. Skumt, skumt eller sjuk sjuk... xD. Pöss

helena

Mest tragiskt skulle jag nog säga... usch. snacka om att vara "internetskadad". Haha, vad kul med skor, Karin - du borde analysera mina skor någon gång. Eller det kanske du redan har gjort? ;)

Karin

Hehe Helena, de ligger nog någonstans i de undermedvetna med tankar kring dina skor. Vi får la se... ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: