Lite konstigt...

Jag är typ redan trött på min design... Den är liksom för... enkel. Platt. Backis pratar om att han har en massa designs liggandes efter brudens blogg så kanske skulle sno någon av dem ändå... Fast om de nu är så rosa och fulla av hjärtan som han beskriver dem så... njae, kanske inte ändå... Rosa och hjärtan känns inte riktigt... mig. :P Men om han nu vet vad han sysslar med så kanske han iallafall kan få lära mig lite. Eller så får jag lära mig själv genom att testa mig fram. Kan ju funka det med I guess. Har en massa fina bilder och idéer i huvudet, så är bara rätt surt att jag är för kass för att förverkliga dem. Är så med mycket iof.

Jag får en massa scenarier och konversationer i huvudet ibland, och jag blir alltid sugen på att skriva ner dem, och ha dem framför mig istället för bara i mitt huvud. Drömmen är ju att skriva en bok. Någon gång. Men även om jag kan komma på vissa saker som verkar bra så har jag problem att få ihop en hel story, och fram för allt, att placera storyn. Då måste man ju ha lite koll på geografi och historia och sånt, såvida man inte hittar på något eget land då... Så jag vet inte. Jag har ju alltid skrivit mycket. Poesi, noveller, dagbok... Hade vart najjs med en riktig bok. Ni vet, något man kan peka på och säga att "den där har jag gjort". Eh... ja.

Jag svamlar.

Godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: