Måndag. Säger la allt?

Det luktar alldeles ljuvligt gott i lägenheten av kryddiga köttbullar och stuvade makaroner och grönsaker. Och när jag säger ljuvligt menar jag LJUUUUVLIGT.
Jäkla synd bara att det är Eriks mat som luktar så gott medan jag får nöja mig med en Billy panpizza. Igen. Fanns bara en sådan färdigrätt med köttbullar kvar och låt oss säga som så att jag hade ytterst liten chans att få den.

Har idag klarat av skola (CAD? Igen?!), diskning, promenad, lite städ, utbärning (?) av sopor och handling. Kvar har jag att vika tvätt och städa ännu mer... Trist som fan men fördelen är att man får känna sig lite duktig för en stund. Inte fy skam det heller. Plus att lägenheten går från sanitär olägenhet till... lägenhet. :P

Nu skall jag njuta av min Billypizza framför whatever som går på TVn.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: