Mysko statistik...

Asså, jag förstår inte de här topparna och dalarna i statistiken...? De verkar komma lite då och då utan någon egentlig orsak. Tänkte om det vart när man skrivit något speciellt eller om man kommenterat en massa andra bloggar, men ibland får man en megatopp utan att ens vart inne på internet den dagen...
Någon som kan förklara vad det beror på så jag kan jaga de där topparna? ;)


PsykJenny

Tjenis bruden!

Trodde hela poängen med bloggandet var att skriva det DU känner för att skriva, inte vad du tror andra tycker är intressant att läsa..? Jag (iaf) tycker ju att det är roligare att läsa saker som kommer ur hjärtat än ur hjärnan, so to speak... :) Du roar mig fortfarande, så kör på du! :D

Ha-ri-göttkramä frå mej!!

PsykJenny

Men med det menar jag ju naturligtvis inte att du inte skriver med hjärnan också...! ;)

Cecilia

Haha, tack Jenny och jodå, själva tanken med bloggen är allt att skriva vad jag själv känner för, men det som stör mig är väl egentligen när jag sitter och gäspar av mina egna inlägg och tycker de är ointressanta. :P



Btw så älskar jag ditt namn: PsykJenny... ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: