Någon som vill bjuda mig...?

Sitter och googlar olika resor och resmål... Är så förbannat sugen på sol och värme och bara en (eller två..? tre?) härlig veckas ledighet med E. Hade vart så jävla najjs just nu. Men lär inte vara ett alternativ, pga;
1) Pengar växer inte på träd. Har jag hört.
2) Finns ingen tid att resa what so ever, såvida jag inte planerar att skippa någon/några veckor i skolan, och det hade ju passat jävligt bra just nu. Inte.
3) Erik är dessutom inte så förtjust i solresor. Ja, jag vet, han ÄR konstig. Han vill till New York han. Vilket jag väl också vill. Någon gång. Men just nu är prio sol. Gärna mycket sol. Och fina utflykter, långa stränder, billig shopping och gamla fina ruiner. Har svårt att se att jag skulle finna detta i New York. Ledsen.

Men tiden är nog ändå det största problemet. Funderar lite på om man skall titta på någon sista-minuten typ nu i slutet av januari eller början av februari eller något. När kurserna precis börjat. Vilket väl kanske är så dumt det kan bli eftersom jag bör försöka hänga med från början men...
Jag VILL verkligen utomlands!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: