Plugget går... bra...

Satt i skolan med Tina typ halv 11 till fem och pluggade kretsteknik idag. Gick faktiskt jättebra.
Inte.
Vi kom väl igenom en halv tenta ungefär. Med hjälp av facit. Känns grymt bra måste jag säga. Men med tanke på att jag inte läst något på ett år så kanske det var rätt... väntat. Får hoppas det går bättre nästa gång. ;) Imorn är det dock maskinelement som gäller. Vi tänkte köra varannan dag nu fram till tentorna så får vi la hoppas på det bästa. Jag har ju typ alla poäng från inlämningsuppgifterna iallafall så borde inte vara omöjligt. Men märker vi att det blir för jobbigt med två tentor eller att kretsen går åt h-e så blir det till att koncentrera sig på maskinelementen istället...

Ögonen går ihop, men har lovat mig själv att läsa lite krets ikväll, så tänkte sätta mig med boken (den förbannat tjocka tunga boken på teknisk engelska...) och läsa... Yejj.

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: