Smidigt drag av syrran...

Hämtad i Göteborg och hemkörd till Uddevalla av Gert och Pia, jättegulligt och totalt typiskt dem. Mina päron hade fnyst och sagt åt mig att ta ett tåg om jag hade frågat dem... Möjligen i kombination med ett hånskratt. Dock hade de nog hämtat mig på stationen i Uddevalla om jag frågat snällt, så jag gillar allt mina päron ändå. ;)
Haha, mamma ringde igår strax innan tolv för att önska oss ett gott nytt år och hälsa från alla, och hon vidarebefordrade pappas hälsning som var att vi inte skulle dricka för mycket, inte mer än honom iallafall, men som mamma sa; det var nog ingen risk. ;P Så gissar att deras nyår var bra iaf... ;P

När jag öppnade dörren här hemma förut så var min första tanke att det luktade något alldeles fruktansvärt dåligt, men jag har fortfarande inte kunnat lokalisera odören. Möjligen skulle det kunna bero på att min syrra tydligen låg och spydde halva kvällen igår och hennes kompis spydde hela morgonen idag. Skönt att de tar skift iallafall så att någon kan torka den andra om munnen...

Jävla smart av dem att klunka i sig praktiskt taget all sprit iallafall. Sex cidrar och så gott som en hel vodka... På två små femtonåriga tjejer. Jävligt bra planering. Tydligen har de mått som de förtjänat iallafall, mohahah. Tanken var ju kanske inte riktigt att de skulle ta hela vodkan... Men jag tror inte att min söta syster vet vad ordet begränsning betyder. För som hon säger själv:
"Tja, jag mådde bra och spydde så då drack jag lite till, och så spydde jag igen men mådde fortfarande bra så jag fortsatte dricka, och sedan spydde jag en tredje gång..." Ehm, ja... Är det verkligen möjligt att vi har samma gener? Jag avskyr att spy, och bortsett från en riktigt miserabel kväll hemma hos Anna för många år sedan (sorry för den babe) så har jag aldrig spytt vare sig på fyllan eller dagen efter.
Jag älskar pappas gener. :P

Huset ser just nu ut som ett totalt bombnedslag, och då menar jag inte av den bra sorten, och dessutom vräker det ner snö utanför, och då päronen kommer hem imorgon eftermiddag/kväll så har vi en storstädning, diskning och framför allt en skottning from hell att se fram emot. Can't wait.

Nu skall jag roa mig med lite anime innan jag... eh... gör något annat.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: