Sommar och cocktails någon...?

Åh gud... Brudar...? Jag vill ha sommar och fest och jag vill ha det NU! Sitter och kollar runt på facebook och ser bilder på bruna människor med cocktails i handen överallt... Jag vill också vara brun och jag vill dricka cocktails... en väldans massa goda cocktails... Ingen som vill bjuda mig på en resa utomlands...? ;)




Turkiet igen kanske...? ;)

Jäkla synd att vi aldrig tog kort på de där megastora drinkarna i Spanien, eller hur Anna..? DE hade vart najjs att lägga upp nu när vi pratar resa och cocktails... :P


blondinbodahl

OMG!!!! D va längesen! haha fan va kul d va!

helena

Men för i helvete, vad e d för bilder du lägger upp? ;) Ja, men varför tar vi inte och åker på en nostalgitripp till Turkiet igen? Går ju massa sista-minuten dit! - Jag är på!

blondinbodahl

fan jag med :D

blondinbodahl

så länge vi inte träffar på de där mupparna vi träffade på sist! haha

Cecilia

Haha, va fan Helena, jag la ju upp den snälla bilden...!? Du skulle bara se vad jag sitter med här i min samling... mohahaha. ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: