Tentadags...

Sitter och käkar lite frukost innan jag ska dra till skolan och maskintenta... Då Erik fortfarande inte diskat börjar våra bestick nu sina och jag sitter därför här och käkar mina Allbran med en tesked... Ni anar inte hur långsamt det går att få i sig sin mat när man använder en tesked... Det ihop med att jag allmänt käkar segt är ingen bra kombo. Jag lär vara klar någon gång nästa år. Kanske.

Angående tentan så är jag faktiskt inte så nervös. Jag skall bara göra teoridelen (räkneuppgifterna är på tok för svåra så är typ ingen som ens kommer försöka) och då får vi ha med böcker och anteckningar är det ju inte så mycket jag kan göra för att förbereda mig. Jag har svarat på typ alla tidigare teorifrågor och de är nedskrivna i mitt block så har jag tur kommer någon av dem.. ;)

Nej, måste blåsa håret också.
Laterz!


Karin

Hehe midsommar fest på midsommar dagen spikar vi då. xD

Karin

Hehe midsommar fest på midsommardagen spikar vi då. xD

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: