Tisdag... väl?

Hade en tanke när jag loggade in här... Helt säker att det var något jag skulle blogga om, men nu är det helt lost... Ingen blekaste aning om vad jag ville säga... o_O

Har iallafall fått mail från Tommy så jag börjar jobba igen vecka 4, onsdag och fredag för att vara exakt. Fredag kändes väl kanske sådär egentligen, men var 13-18 så är inga problem. ^^ Alltid skönt att få in lite extra slantar. Vi fick tydligen en bonus nu i jul också så lönen i december var mycket högre än vad jag hade räknat med. :D Inte helt fel om man säger så. :P Ingen koll på vad jag får nu i januari... Hehe, överraskning. :P

Satt med sista inlämningsuppgiften idag... Skall in imorgon och det har la gått sådär hittills kanske. Vi var ett par stycken som skulle sitta med den, men på något vänster har folket droppat av och idag var det jag, Tina och Mange som kämpade. Eller tja, för att vara helt ärlig så kämpade Tina och Mange medan jag mest satt och skrev av Tinas uträkningar då jag knappt ens börjat på uppgiften... xD
Som tur var så har Malin tydligen klarat den iallafall, så vi skall få låna hennes inlämning imorgon och kolla om vi har tänkt och räknat rätt. Vi har lite problem med vilka lager vi skall välja så får ta och kolla det om inte annat. Resten tror jag allt skall stämma. ^^

Grymt sugen på en kanelbulle just nu så kanske skulle ta och fixa mig en sådan... Eller två? ;)


Sara

Hej! Tack.. jag har gjort en header i ett bildprogram och då är bilden på mig, rutan med text och de små korten med på samma.. =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: