Torrt som fnöske och trist som...?

Under en dag stöter jag på säkert hundra saker som jag tänker att jag skall blogga om, men när jag väl kommer hem och slår mig ner framför min skärm så är det helt tomt. Inga intressanta inlägg poppar upp i skallen och det jag väl får ner på pränt är ungefär lika intressant som farmor när hon börjar prata om sina krämpor... Det är alldeles förbannat tråkigt och totalt ointressant (hur elakt det än må låta gentemot farmor). Varför kan jag inte bara spotta ur mig en massa intressanta roliga inlägg som alla (okajj, knappast alla) andra verkar göra. Jag kanske helt enkelt är en väldigt tråkig människa...? ;)

Dagen har annars vart bra. Fick gjort en hel del kretsteknik, och är en förbannat härlig känsla när man kämpat sig igenom några övningsuppgifter för att sedan gå tillbaka till tentan vi fastnade på första dagen, bara för att inse att man tycker uppgifterna är jättelätta. :P Som det känns nu så tror jag att vi kommer klara båda tentorna. :D *håller tummarna håller tummarna*
Vi skall sitta med sista inlämningsuppgiften imorgon hade vi tänkt, men då ingen verkar veta vad som blev fel sist så skall det bli intresant att se om vi kommer någon vart alls... x_x

Tänkte la lägga mig nu då vi skall träffas extra tidigt imorgon, yeeejj...
Puss o godnatt

(och JA, det kommer komma bilder från juldagen! Någon gång. Troligen. Om jag inte glömmer.)
(och JA, det här inlägget blev precis lika trist som väntat, men skam den som ger sig)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: