Uppgradering...! :D

Haha, i min tristess gav jag mig på de jävla koderna för att göra mn blogg lite mer... trevlig. ;)
Blev allt rätt nöjd så den får vara kvar tills jag hittar en ännu bättre. ;)

Gamla designen:


Och nya designen:


Inte lika grå och dyster som den gamla iallafall. :P

Nu är det dags att sova tror jag bestämt. Ingen aning om när vi beger oss imorgon då min käre pojkvän inte behagar svara i telefon men får la ringa imorn och kolla. Har egentligen en massa att packa men det skjuter vi upp tills imorn... ;P Som med allt annat jobbigt. ;P

Puss och godnatt


Anna

Nope inte grå men ganska svart! :-P Men fiiiin.

Sara

Ha ha ha.. Titta! Det blev ju jättebra. Det är inte alls lätt med alla koder. Tog ett bra tag (och många fula ord här med) innan jag listade ut hur man gjorde, och jag vet bara en liten del. Men om du får nåt mer problem är det bara att hojta till så ska jag se om jag kan hjälpa..=) Gott nytt år på dig också! =)

Cecilia

@ Anna: Haha, grått är dystert medan svart är coolt så passar ju mig prima... ;P Black is the new... black. ;)



@ Sara: Är faktiskt förvånansvärt nöjd, med tanke på hur mycket jag egentligen kan (mao inget alls). Och fastnar jag igen lär jag definitivt höra av mig... ;P

Helena

WOW, snyggt jobbat! :D Du får gärna komma över till mig och fixa min design också! ;P För det vill du väl..? ;) Det är ju så himla roligt och enkelt menar jag... Jag kan säga hur jag vill ha det och så fixar du det, okej??!! ;P

Karin

Haha ja kollar runt på allas bloggar alldelses för sällan! :@ Så även om det var ett tag sen så är den nya designen jättesnygg! Pöss

Cecilia

@ Helena: Tack! :D Haha, jo, det är verkligen väldigt enkelt, jag blir inte minsta frustrerad när jag pillar med skiten så jag tänker nog verkligen satsa på att göra andras design också... ;P



@ Karin: Hehe, du uppdaterar alldeles för sällan också du! ;) Men tack! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: