Yada yada yada...

Hehe, blev inget direkt städande trots Annas sparkande, men ser det som så att jag ju kan ta det på torsdag då jag inte börjar förrän 16.15... :P Skall ha första lektionen i Engelska för tekniker I, skall bli intressant. Ingen koll alls på hur kursen är uppbyggd eller vad den går ut på. Kände bara att jag var sugen på något som bryter av mot resten av kurserna och då jag alltid gillat språk i allmänhet och engelska i synnerhet så why not liksom? :P Är bara varannan torsdag också, 16.15 - 19 så är inte speciellt mycket tid heller. Passar nog rätt bra då jag skall jobba samtidigt också... Får se hur mitt jobbschema ser ut bara, skulle få det  nu i veckan någon gång...

Gert och Pia kommer upp med Stitch på torsdag eller fredag, beror på om det blir en massa snö på torsdag eller ej... Ser ju tyvärr ut som så atm... Men men, what doesn't kill you och allt det där... ;)


Saknar vår lille grabb...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: