En tripp till Fjorden.

Just hemkommen från en tripp till Fjorden med my loved ones och ser just nu ut som en dränkt katt då det började regna i slutet och jag inte iddes plocka fram paraflaxet. :P Började mer som "lite blött i luften" än regn så kändes meningslöst med paraply men i nästa stund så var man ju dyblöt. :P Men var ju ändå på väg hem, och är ju dessutom ensam så spelar ingen roll om håret hänger i stripor och jag ser ut som en panda i fejjset. ;P

Kvällen var iaf väldigt najjs, tack brudar (samt Simon som slöt upp senare). Var riktigt jävla najjs med en tur i Virvelvinden också! :D De måste ha renoverat den/bytt ut vagnarna, för tidigare år så har jag haft blåmärken längs hela ryggradem samt bulor i huvudet för att man slår i så hela tiden, men nu var det så mjukt så mjukt. :P Skrattade så jag hade kramp i både kinder och mage och gud vad allt snurrade när vi väl kom av... xD

Skall slå en pling till E och sedan däcka i sängen tror jag. Frågan är om jag ens orkar ta bort sminket... ;P Inte så najjs att smeta av på kudden iof, så får la göra det även om det tar emot. :P Tack för skjutsen hem btw Karin! ^^

Nightynight


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: