Just not my day...

Känner mig lite hängig, har vart dunderallergisk hela veckan trots allergitabletter coh ögondroppar och hela fejjset känns som ett enda stort kliande helvete så fort jag vaknar. Brukar bli bättre framåt dagen dock, thank god. Även haft ont i huvudet till och från i flera dagar, en irriterande molande huvudvärk precis bakom ögonen, liknande den man kan få när man läst för många timmar i dåligt ljus. För att göra det hela ännu bättre så har jag en alldeles underbar mensvärk som håller mig sällskap i min i övrigt tomma lägenhet. Det molar så jag blir galen i ryggen och det hugger i magen. Sådär sugen på att jobba imorgon. Saknar Eriks sköna massage i svanken. Bättre än vilka tabletter som helst. Synd att han är över 20 mil bort bara...

Matten idag gick inge bra alls, vi körde fast hela tiden så blev inte många tal gjorda. Känns sådär bra när tentan närmar sig med stormsteg... Och imorn börjar vi med något nytt som jag inte kan... Lovely.

Promenixade med Helena förut, var najjs. Behöver röra mer på mig tror jag. Vet jag rättare sagt. Jag är totalt otränad och med tanke på skiten som jag trycker i mig när jag sitter hemma och tycker synd om mig själv så är det nog dags att jag gör något åt det tror jag... ;) Annars kommer Erik hitta en mycket plufsig Sissi nästa gång vi ses... :P Speciellt med tanke på att medan jag skriver detta så mölar jag mint/chokladkakor nonstop. ;)

Spiderman 3 är btw ingen bra film. För er som undrade. Fighterna är under all kritik. Resten är... ok.

Godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: