Bara tisdag än så länge...

Stupade i soffan efter jobbet igår och somnade direkt. Sov i några timmar men kom mig upp i tid (nästan...) till fotbollen som sågs i sällskap med den resterande halvan av pizzan sen i lördags. Inte helt fel. Kom mig dock aldrig i säng utan fastnade vid mangan ("bara liiite till", "bara ett kapitel till", "äh, den är ju ändå snart slut, kan lika gärna läsa klart den..." osv... ) och hade läst klart först vid halv 3... Sov som en stock och vaknade piggare än jag gjort på länge efter bara fyra timmars sömn. Troligen för att jag aldrig ens kom in i djupsömnen ordentligt. Kanske är något jag borde testa oftare...? :P Satt kvar några timmar i skolan och pluggade matte och nu trycker jag i mig mackor dränkta i honung (blodsockret har nått en ny lägsta-nivå) innan jag tänkte dra iväg på uteträning med Helena, om fröken i fråga bara behagar svara... :P

I övrigt har jag fortfarande inte vant mig vid en tom lägenhet. Jag trivs inte ensam. Blir bara depp.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: