En till! :D

Kände mig lite sysslolös (och helt osugen på mer matte...) så gjorde mig en till design... :P Förra var ju ändå temporär (hehe, höll en dag...) och mest till för att jag skulle testa lite grejer... Den jag har nu är inte helt helt klar iof... Men det får duga tills jag fixat de sista detaljerna... :P Nu är det borsta tänderna och sedan sängen som gäller.

(Varför skriver jag "osm" i 99 fall av 100 istället för "som"? Jävligt störande att gå tillbaka och ändra hela tiden...)

Well, nightynight

...

(matten gick btw bra, men kan bero på att vi gick igenom deriveringar idag, den bit jag kan bäst. Och lärarn gjorde mig så glad så glad genom att säga att om vi kan detta jättebra så har vi ungefär ett poäng på tentan... Ett poäng... När 12 är godkänt... Känns bra. Känns riktigt bra. Han förväntar sig alltså att jag skall lära mig ännu fler delar och moment...? Vilka jävla krav. Uff på den.)


Simon

Åh, deriveringar! Det ska vi syssla med till hösten :) Inte min favoritdel av matematiken direkt, men det får duga :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: