Filmmaraton...

Sett filmen Taken (rekommenderas varmt) och käkat grillad kyckling, potatissallad och pommes pinnes (mycket gpd kombo) och bara myst. Efter det blev det halva Liar Liar och nu ser vi på Die Hard 4.0. :P Rejäl filmkväll som vanligt med andra ord.

Bara en ledig dag kvar nu innan matten börjar, känns sådär. Men samtidigt skönt att få något att göra. Jag blir uttråkad jävligt snabbt när jag bara sitter hemma. Även om jag såklart gillar att sitta en hel dag i soffan och läsa manga så är en vecka lite mycket tid att göra detsamma... :P

Fick tydligen godkänt på Kommunikationsverktyg i designarbete-tentan iallafall. Trots att jag bara fick 27 poäng och godkänt var 30... Var tydligen samma för Lovisa också, så gissningen är att de sänkt g-gränsen eller något sådant. Kanske på grund av att så många kuggade. Inte konstigt eftersom det var en jävla cp-tenta, men ändå. Jag skrev megamånga sidor och satt kvar sist av alla i klassen och fick ändå tydligen inte ihop hälften av vad de frågade efter... Jag haaatar "Skriv allt du kan om...." Hur FAAAN ska jag veta vad de vill veta egentligen?! Finns ju ingen chans i helvete att jag kan skriva allt som behövs när de inte specifierar frågorna. Grrr. Well, jag har ju uppenbarligen klarat mig så det vore väl synd att klaga, men nog fan skall jag skriva några väl valda ord i kursutvärderingen alltid.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: