Lite Saw innan läggdags...?

Zappade över till Saw II på tvn och när den var slut blev Erik sugen på Saw VI eftersom han inte sett den än. Och jag gick med på att se den. Av någon anledning. Jag är säker på att jag har haft sämre idéer men jag kan faktiskt inte komma på någon för tillfället... Just nu gör jag allt för att inte tänka på allt blod, alla hemska verktyg och maskiner och hur folk mosas, bräns, skjuts, klyvs, sprängs... geez, nu skapade jag dåliga bilder i huvudet igen. Tror magens innehåll har flyttat sig några centimeter närmare halsen också. Sitter och kollar på det lättsammaste jag kunde hitta på tvn och läser manga samtidigt, bara för att skapa fina, lugna, vackert rosa bilder att somna till. :P Fåglarna har kvittrat i flera timmar och det är helt ljust ute... Vilket kan bero på att klockan är efter fyra... Dags att gå och lägga sig kanske...? Eller mer manga...?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: