Öm tomt...?

Hahaha, måste bara skriva något innan jag glömmer bort det igen... På festen hos Sandra och Anton i fredags så stod jag, Helena och Patrik i dörröppningen till köket och tjötade, och jag vet inte ens vad vi pratade om just i det tillfället när Helena kläcker ur sig att man ju kan "trampa på en öm tomt"... Jag och Patrik står helt perplexa innan vi exploderar, öm tomt? ÖM TOMT...? :D Hur tänkte du där Helena? Hur fick du tå till tomt..? :P Och märk väl att det inte var en vanlig liten felsägning, nej, fröken trodde verkligen att det hette så... Just då iallafall... ;P

(Fast iof... jag var helt övertygad om att det hette buckelsvan och inte knölsvan, att man hade brylékräm (inte brylkräm) i håret, samt att man sa "osis" till någon som hade tur så jag kanske inte är rätt person att uttala mig när jag tänker efter...)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: