Röda boobies... :D

Legat och solat från 11 till 16 idag och bara haft det underbart gött. Käkat glass och läst bra böcker och bara slappat. Tur man fick lite sol på sitt sommarlov iallafall. ;) Tre dagar närmare bestämt, så nu har jag äntligen fått lite färg. :D Fejjset är rödbrunt med betoning på röd och jag har bränt både skinkor och boobies. Men det blir la brunt så småningom I guess och det syns ju iallafall att jag varit ute så vore ju synd att klaga. ;P Går fint att sola toppless på balkongen också så länge jag bara hänger några handdukar över räcket o då gäller det ju att passa på. ;P Hade väl gått även utan handdukar men är nog inte riktigt min stil att flasha mig inför alla grannar... ;)

Sitter här i en kort kjol jag rotat fram (varför har jag aldrig kjol egentligen? Görsnyggt jue...) och ett vitt linne. Får ju passa på medan man har lite färg och kan ha kläder som framhäver den. Nackdelen är väl o andra sidan att ens tänder lyser vackert gula i jämförelse, men jag får väl helt enkelt låta bli att le så har vi löst det problemet också. ;)


helena

fy fasiken, jag vill oxå ha en balkong!!!! gimmi gimmi gimmi... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: