Var ju jävla typiskt.

Någonstans i turerna med koderna så har min text bytt färg, från rosa till svart. Har ju kopierat koder fram och tillbaka mellan vanliga bloggen och testbloggen så någonstans på vägen så försvamm min rosa färg. Nu sitter jag här och funderar på om jag orkar ändra det igen... Är ju en massa färgkoder lite överallt som skall ändras, och så måste jag hitta rätt färgkod så den rosa färgen matchar min header... Hehe, kanske är smidigare att behålla den svarta ändå.. xD Lite sugen på en ny design rent allmänt, men vet inte vad jag vill göra för någon. Är ju inte så jävla hajj på det direkt heller... Men har ingen lust att låta någon annan göra den heller. Antingen så skall jag göra en snygg eller så får det vara en ful liksom. :P Den är väl ok, den jag har nu med... Kan ju kanske slänga ihop en ny header så länge jag inte ändrar i övriga koder... Men vi får se...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: